تبلیغات در اینترنتclose
طراحی بروشور
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 35
نویسنده پیام
afrag1366
آفلاین



ارسال‌ها: 1
عضویت: 21 /8 /1397
طراحی بروشور
از متداول ترین روش تبلیغات ، طراحی بروشور است اما سالانه میلیون ها بروشور مهمان خیابان ها و سطل زباله ها می شوند. بروشور یک رسانه تجاری است که شرح کامل یک محصول وطریقه استفاده از ان رانشان می دهد. طراحی بروشور شامل نوع کالا ، نحوه استفاده ، فواید محصول ، عملکرد وکلیه ویژگی های محصول است و اطلاعات کاملی را در مورد محصول مورد نظر در اختیار مخاطب قرار می دهد.


در بروشور یک محصول ونحوه استفاده از ان را شرح می دهیم حال انکه در طراحی کاتالوگ شرکت یا سازمانی را معرفی می کنیم. در بروشور هدف اصلی فروش است.بروشور در سایزهای متفاوت بسته به سلیقه مشتری طراحی وچاپ می شود. گرم کاغذ چاپی برای بروشور بسیار پایین است به همین علت قیمت بروشور مناسب است ، تعداد چاپ ان می تواند تا 5000 برسد و بین مخاطب بیشتری توزیع شود . در طراحی بروشور می توانیم اطلاعات کامل محصول همراه تصویر بدون نگرانی برای شلوغی قرار دهیم. بروشور مانند یک نقشه راهنماست که نظر مخاطب راجلب می کند. بروشور رامی توان به دو طریق دیجیتال وافست تولید کرد که بیشتر چاپ افست مورد نظر است چون در دسترس عموم قرار می گیرد. هزینه صفحه آرایی و طراحی بروشور رنگی با کاغذ گلاسه به سایز چاپ و ابعاد، تعداد لت بروشور، تیراژ ،گرم کاغذ ، روکش سلفون یا یووی وسایر ویژگی ها محاسبه می گردد.اصول طراحی بروشور

از مهمترین نکات در طراحی بروشور استفاده از نام و لوگو شرکت مورد نظر است . اگر بروشور سه لتی وبیشتر باشد یک صفحه یا لت به عنوان جلد روی ان قرار می گیرد که نام شرکت یا لوگوی ان روی جلد قید می شود. از دیگر نکات مهم در طراحی بروشور استفاده از تصاویر باکیفیت بالا ورنگ های خاص می باشد. هرچه تصاویر بروشور بیشتر باشد ذائقه بصری مخاطب بیشتر تامین شده و مخاطب بیشتری را جذب می کند. سعی کنید در کار طراحی بروشور و استفاده از عکس ها تقلید و کپی برداری نکنید .اگر در طراحی بروشور می خواهید کاری منحصربفرد تولید کنید ایده های اول ودومی که به ذهنتان خطور می کند عملی نکنید و فکر و تحلیل را ادامه دهید.اطلاعات ضروری را به طور خلاصه درج کنید تا مخاطب بیشتری را جذب کند. ویژگی های بروشوری که قراراست طراحی کنید را براساس نوع سازمان ومخاطبین سازمان مورد نظر انتخاب کنید . در انجام این امر مهم نظر سفارش دهنده را جویا شوید و در ان نوع اوری ایجاد کنید . در طراحی بروشور به مخاطبین سازمان احترام بگذارید و بروشور را به نحوی طراحی کنید که این احترام در بروشور مشهود باشد و مخاطب را به گرفتن خدمات از صاحب شرکت ترغیب کند. شرکت افراگرافیک با طراحان حرفه ای و مجرب در حیطه بروشور و چاپ کاتالوگ با بهترین عملکرد شما را به مخاطبان معرفی می کند. طراحی مالتی مدیا نیز همین گونه است.
منبع :
دوشنبه 21 آبان 1397 - 16:12
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !